Siktar framåt

Jag har lagt gårdagens gympass bakom mig och siktar framåt.
Idag blev det triceps och mage. Nöjd med min insats med triceps, mindre nöjd med mage.
Måste börja träna mer mage. Har dock brist på fantasi när det gäller övningar.
Hur roligt är det att köra situps liksom? Kom gärna med tips på magövningar!

Efter det hade jag ett spinningpass på 45 minuter, jättekul!
Dock var luftkonditioneringen trasig så det var som en bastu där inne.
Det blev med andra ord ett riktigt fettförbränningspass, inte dumt det heller.



Kommentarer
Frida

Ja då förstår jag att du passade på :) måste dock vara sjukt kul att delvis jobba på gymmet med spinningen? Kolla i min mag-kategori så hittar du alla övningar jag brukar göra :) Plankan är ju absolut bäst om du vill skapa magmuskler djupt inifrån, men finns många andra roliga :)

2013-03-08 @ 08:25:02
URL: http://flinnman.blogg.se
MADDISENJ

När det kommer till magövningar så är nog plankan den absolut bästa övning du kan köra. Jag har fått riktigt bra resultat på magen sedan jag började köra plankan tillsammans med andra magövningar!

2013-03-08 @ 10:03:41
URL: http://maddisenj.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0