Oktober 2010

Gick tillbaka ett år i bloggen. Ett helt år.
Kan inte fatta att det gått så fort!

En dag i Bristol med mina änglar.



Fest med Mikaela...



som typ slutade i skogen?



Min andra ridlektion med Rick.




Au pair träff i Bath där jag träffade Regina första gången.




Tog många fina promenader i underbara Blagdon.



Träffade frisören Shelly för första gången som alltid gjorde mig nöjd.



Blev med bil, min älskade pärla, som vi körde rally.



Åkte till London med familjen.


Ännu mer fest med Mikaela.



Mina goingar på Halloween.




Kommentarer
Anonym

Åh, vad kul med "tillbaka blickar". Hoppas du gör fler sådana inlägg! :D Ha en underbar helg! Kram!

2011-10-07 @ 18:20:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0