Jag är här nu

Det är en sådan där kväll igen där tankar springer ifrån och man inte hinner ikapp.
Då det inte spelar någon roll hur mycket man än jagar för man finner inga svar ändå.
Jag visste att jag skulle bli tvungen att stanna upp någon gång men inte nu, snälla inte nu.
Låt mig behålla kontrollen ett tag till, för jag behöver det mer än någonsin just nu.
Överlåt mig inte till den onda cirkeln där jag varit så många gånger förut.
Det tar för lång tid att hitta ut och jag vill inte famla i mörkret längre.
Kan inte förstå hur jag hamnat här igen, vad jag gjort denna gång, vad som hänt.
Allting är ett stort frågetecken och jag har ingen energi att reda ut det nu.
Jag vill bara leva i nuet men hur gör man det när det förflutna fortfarande jagar en?
Jag orkar inte springa längre och jag hittar inga fler gömställen. Var så god, jag är här nu.


Kommentarer
MyzaaN

ja visst är det:D



väldigt fin blogg du hade! kram

2011-10-04 @ 11:50:21
URL: http://myzaan.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0