Djävulsk natt

Jag som trodde att jag skulle få sova med gott samvete.
Där hade jag fel, har haft värsta natten på länge.
Vridit och vänt mig, stirrat i taket, tänkt ihjäl mig, listan kan fyllas lång.
Inte ens min lugnande musik kunde hjälpa mig den här gången.
Jag gav upp till slut och pallrade mig upp vid 06.00 och åt en tidig frukost.
Fick åtminstone sova ett par timmar efter det...

Nej, nu ska jag vända på den här starten på dagen och bli på bra humör!
Ta en dusch, göra mig i ordning och åka till stan för att gå på arbetsförmedlingen.
Senare i eftermiddag ska jag sätta mig i frisörstolen och bara bli ompysslad :)


Kommentarer
Ida

sv: tack!



Hoppas tisdag blir en bra dag, trots en dålig natt.. =)

2011-10-11 @ 12:57:17
URL: http://festisandi.blogg.se/
elin

arbetsförmedlingen? får du inte inte jobba på posten mera? saknar dig!

2011-10-11 @ 21:29:41
URL: http://howaboutyou.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0