Dålig tajming!

Åh vad sur och irriterad jag blir! Jag har blivit sjuk.
Kände inatt när jag la mig att det började smyga sig på.
Självklart hade det brutit ut när jag vaknade idag.
Har jätteont i halsen och kroppen känns allmänt trött.
Att bli sjuk är aldrig kul men just nu är det verkligen dålig tajming!

Den här veckan skulle jag hårdträna och prova på nya pass på O2.
De har ju öppet för hela allmänheten i veckan så jag skulle dra med pappsen också.
Hade verkligen sett fram emot att köra hårt måndag-torsdag denna veckan.
Istället blev jag tvungen att ringa och avboka alla mina pass tidigare idag, fan!
Men ingen idé att deppa för det. Nu har jag desto mer tid över åt att plugga.

Bild tagen i England för nästan exakt ett år sedan när jag också var sjuk.
Kanske har en sådan där typisk tid på hösten när kroppen drar åt sig av alla baciller.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0