Sista utgången

Igår hade jag min allra sista utgång här i England.
Först gick jag och familjen till puben New Inn där vi mötte tjejerna.
Det var liveband som spelade och det var otroligt mysigt att sitta ute.
Utsikten är helt otrolig därifrån så vi hade tur att det inte regnade.
En stund senare tog vi en taxi in till Bristol och gick på Syndicate.
Det var en bra klubb, särskilt om man vill dansa! Grym musik och bra dansgolv.

Tack min älskade familj och mina underbara tjejer för att ni gjorde kvällen så lyckad!





Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Åh vilka härliga bilder! :D



sv: Hihi klart jag ska visa upp dem snart :) Får fota dem någon dag i veckan :) Hoppas din helg varit underbar! Kram

2011-06-26 @ 21:10:09
URL: http://siribeckman.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0