Kärlek

Min bästa vän Hanna Andersson skickade världens finaste mail till mig nyligen.
Jag har suttit och gråtit som ett litet barn medan jag läst. Jag saknar henne så mycket

Hej älskling.


Vissa dagar inser jag att jag saknar dig mer än någonsin.
Du är den bästa som finns, Du finns alltid där och jag vill alltid finnas för dig.
Du är en underbar människa och jag älskar dig. Om exakt 22 dagar kommer du flyga hem från England.
Det kommer nog vara dom 22 längsta dagarna i mitt liv.
Jag saknar dig så oerhört mycket, det ska bli så gott att få krama om dig och veta att du inte ska åka igen, utan du ska vara hemma. hemma hos mig igen.
Att jag ska kunna ringa dig när som helst bara för att kunna säga hej.
Underbaring kom hem nu! Det är för länge sedan vi sågs nu.
Jag behöver min dagliga dos av min Marre, Blir tokig utan dig hemma som du kanske märker just nu.
Finns så mycket som jag vill säga till dig men då kommer du aldrig orka läsa färdigt detta meddelande eller ens orka svara. Du ska veta att du är i mina tankar var eviga dag.
När du kommer hem så ska jag krama om dig och det är länge. Det blir till att ta ikapp flera månaders kramar.
Så du vet vad som väntar goding. Nu får jag ge mig, kan inte skriva mer nu.
Men jag saknar dig och jag älskar dig, min underbara vän. Du betyder så mycket för mig.♥



Kommentarer
Rebecka

Åh! Förstår att det rörde dej till tårar!

Det var verkligen ett fint mail!



Hoppas du får en riktigt bra dag!

2011-06-09 @ 13:20:00
URL: http://rebeckasblogg.wordpress.com
Sara

Åh så fint!!

2011-06-09 @ 14:24:05
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Frida

Naw va gulligt!

2011-06-09 @ 14:47:16
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0