1 år och en vecka

Idag är det många tillbakablickar på min student.
För ett år och en vecka sedan hade jag den bästa dagen i mitt liv.
Mycket har hunnit hända sedan dess och tiden har gått så himla fort.
Under den här tiden har jag bland annat gjort detta.

• Flyttat till England för att jobba som au pair
• Fått världens bästa pojkvän
• Börjat söka lägenhet tillsammans med honom
• Hittat nya, väldigt fina vänner
• Besökt Irland som jag länge velat
• Börjat ta ridlektioner
• Sökt in till högskolan
• Sökt ett sommarjobb och fått det

Som person har jag utvecklats något enormt.
Nu när jag bara ser ett fåtal saker framför mig måste jag erkänna att jag är stolt.



Kommentarer
Mathea

re. åh, ja , det kommer jag också att göra. Det här är en av de mest underbaraste dagarna i hela mitt liv också. Så mycket glädje. så mycket skratt, osv. underbart <3

2011-06-10 @ 23:15:44
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0