Min karamell

Det har varit en del uppståndelse kring min karamell under mina postrundor.
Igår mötte jag en tant som sa att mina postkläder var så söta och att jag var duktig.
När jag sedan vände mig om för att gå tillbaka till postbilen fick hon syn på min karamell.
Plötsligt utbrast hon: "Men nej, sånt där gillar jag verkligen inte, usch!".
Och sedan gick hon in och stängde dörren om sig. Snacka om att inte vara populär längre.
Surkärringar som alltid måste vräka ur sig precis vad de tycker och tänker!

Idag däremot mötte jag ett ganska ungt par som var trevliga.
Plötsligt hörde jag: "Men gud vilken häftig tatuering!".
Hennes pojkvän reagerade direkt och bad om att få se den.
Paret: "Heter du Marianne?" Jag: "Jajjemän" Paret: "Tufft!".

Snacka om att få olika typer av respons men ändå roligt att den blir uppmärksammad :)



Kommentarer
Ellenor

tycker att den är häftig!!!

2011-07-09 @ 10:20:41
URL: http://ellpell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0