2011

Har du träffat några nya personer?
Ja, mängder! Åtminstone i England.

 

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Positivt.

 

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Ja, verkligen. Listan är lång.

 

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Nej, det hade jag inte.

 

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Jag har upplevt mycket 2011 vilket får mig att önska många nya äventyr 2012!

 

Det bästa du har gjort i år?
Svårt. Kanske att jag hade hand om bebisen Clementine i två månader.
Känns som att jag fick mycket erfarenhet därifrån.

 

Ditt största misstag?
Att jag lämnade England i juli.

 

Hur har du firat/firar jul i år?
Absolut! Uppe i Östersund hos brorsan.

 

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Skulle väl vara första juli när jag flyttade hem från England, tuff dag!

 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
Rihanna - We found love och Amanda Fondell - All this way.


Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Följt hjärnan istället för hjärtat, faktiskt.

 

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Ingen aning.

 

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Har gjort för jävla mycket pinsamt i år.
Men kanske att jag fick för mig att jag festade med ett spanskt fotbollslag en hel natt.
Det stämde inte helt fick jag reda på dagen efter...

 

Blev du kär under 2011?
Jag var kär i år, ja.

 

Har du legat på sjukhus under 2011?
Nej.

 

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Nej inte så att det varit allvarligt i alla fall.

 

Hur många one night stands?
Noll.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Mamma och pappa var på besök i England. Vi promenerade till en jättemysig pub och åt middag där.
Därefter kom Regina och Rebecca och vi åt alla tårta hemma hos mig. Jättebra födelsedag!


Vem fick dig att må bra?
Nära och kära.


Har du förlorat någon vän i år?
Nej.


Vem saknade du?
Nikita och mormor.


Har du flyttat under 2011?
Ja, hem till Sverige från England.


Har du varit full 2011?
Det har hänt.


Vad ska du göra nu på jullovet?
Jag är gamling så jag har inget jullov numera.


Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Gladare men det har gått i vågor på slutet.


Vad ser du fram emot 2012? 
Att resa!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0