Read all about it



Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

svar: Nja, jag skulle inte säga att jag blivit påverkad av massmedia pga av att jag vill förstora brösten när jag är 18. Det är något jag vill göra för mig själv, åt mig själv, för att jag ska känna mig ännu mer nöjd med mig själv. Men när massmedia sprider budskapen om att man ska vara smal för att vara lycklig, så tror folk är det är så. Och småflickor tar till med bantings metoderna för att följa ''trenden'', men jag förstår hur du tänker haha :P Men som sagt, när den dagen kommer om jag gör bröstförstoring eller ej, så kommer det absolut inte vara för att följa någon trend eller för att någon annan tycker att det är snyggt och att det är så det ska vara. Utan för att jag själv tycker det är snyggt! :)

2011-12-03 @ 16:04:58
URL: http://matildays.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0