Mitt 2011

Jag kan säga så mycket som att 2011 helt klart varit mitt bästa år någonsin.
Aldrig har jag upplevt och utvecklats så mycket som jag gjort under detta året.

Januari


Vi packade bilen full med oss brudar + packning och åkte till Swansea, Wales.
Vi tillägnade en helt fantastisk dag i den vackra naturen!



Februari

Lekte såklart mycket med "mina" barn Sam och Ava som jag hade hand om varje dag.

Var ute på en ridtur i skogen, underbart att galoppera på en så stor häst.
Tränade väldigt mycket på gymmet Kings och gick ner i vikt.





Mars


Jag åkte rally i den engelska landsbygden med min pärla i det underbara vårvädret.

Mamma och pappa var på besök i England en vecka och vi hann göra massor.
Under den veckan fyllde jag 20 år och vi firade min födelsedag.

Helgen där på firade jag och tjejerna min födelsedag i Bristol, galen kväll!




April

Jag var hemma i Sverige en sväng, åkte bland annat snöscoter och pimplade på isen.
När jag kom tillbaka till England åkte jag och familjen på en fantastisk campingsemester.




Maj


Jag blev barnvakt åt lilla Clementine som jag spenderade mycket tid med.
Jag, Lisa och Rebecca packade bilen och åkte iväg en helg och surfade och festade.
Vi hade avskedsfest för Rebecca som skulle flytta hem till Sverige.
Jag, Lisa och Regina spenderade en dag på nöjesparken Brean Leisure Park.




Juni


Jag besökte London en sista gång innan jag flyttade hem.
Det blev även ett par dagar i vackra Irland.
Jag, Regina och Lisa upplevde Cardiff och hade grymt kul!
Vi hade svenskt midsommarfirande hemma hos mig.
Det blev dags för avskedsfest för mig och veckan där på lämnade jag England.




Juli

Första juli tog jag mitt pick och pack och flyttade hem till Sverige.
Tillägnade en hel del soliga dagar ute i stugan.
Firade Fallens Dagar och hade en grym helg!



Augusti

Tillägnade några härliga dagar på stranden.
Besökte underbara Smögen.
Tog vara på de sista soldagarna.



September

Jag var på högskolan i Gävle för första gången.
Kom in ordentligt i mina träningsrutiner igen.



Oktober

Hade en grymt kul utekväll i Göteborg med Jenny och Ina.
Var på postfest och lärde mig att hålla mig borta från shottarna (ett tag).




November

Var på Lipz med Chocolate & co för första gången sedan jag tog studenten.
Jag köpte bil, min fina pärla!
Firade Jennys födelsedag i Göteborg.



December

Hade mycket mys hemma i min one piece.
Firade jul hos bror och Tyson i Östersund.
Firade nyårsafton i Hammerdal (bild kommer nästa år)




















Kommentarer
felicia

tack :)

2011-12-30 @ 12:22:20
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/
emelie

gina trosor är så sköna!

2011-12-31 @ 00:57:46
URL: http://plimplom.blogg.se/
Sari

Jättefina bilder, hoppas att du får ett toppenår 2012! Kram

2012-01-04 @ 07:21:18
URL: http://rodeogirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0