Vila i frid

Många av er har säkerligen hört om de två svenskar som dog när de duschade i Thailand.
Jag var också en av dom som bara hört det. Tyvärr visade det sig att jag känt tjejen.
För några år sedan var hon tillsammans med min bror och jag minns henne väl.
Det var en väldigt glad, snäll och sprallig tjej och jag tyckte om henne mycket.
Särskilt minns jag en dag på Liseberg. Vi åkte dit och hon hade aldrig varit där tidigare.
Som de flesta andra fäste hon sig också vid den underbara nöjesparken.

Det som hänt är så oerhört tragiskt och jag fick en chock när jag fick höra att det var Helen.
Det är som min bror sa: "Idag är jag bara glad att vi inte hade någon kontakt."

Vila i frid Helen.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0