Back in England

Har precis kommit hem till Blagdon igen.
Resan har minst sagt varit jobbig eftersom jag är så sjuk.
Det slog lock i öronen på flyget och jävlar vad ont det gjorde!
Folk måste trott att jag var knäpp när jag satt och höll för öronen.
Nu har jag tappat hörseln helt på mitt högra öra vilket känns jävligt störande.

På bussresan från London till Bristol höll jag på att hosta upp mina lungor.
För att inte tala om hur många miljontals gånger jag snytit mig idag.
Mark meddelade mig att vi ska åka till Cornwall runt sex imorgon på morgonen.
När han sa det ville jag bara sjunka under jorden. Jag har inte sovit någonting inatt!
Just nu känns allt väldigt tungt. Jag vill bara få sova ut och vakna upp frisk imorgon.
Drömma kan man i alla fall få göra. Nu ska jag trycka i mig mediciner och försöka vila!





Kommentarer
angelica

sv eller hur! :)

2011-04-16 @ 23:48:53
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0