Spiderhunting

Morgonen började väl sådär. Hade precis gått upp ur sängen och skulle börja klä på mig.
Plötsligt ser jag en megastor (skojar inte!) spindel sitta mitt framför mig.
Spindlarna är äckligt stora här jämfört med Sverige så jag har lite panik kan man säga!
Fick ropa på Mark (pappan) som kom och tog ut den.
En stund senare hör jag ungarna ropa och springa utanför mitt rum, då är spindeln tillbaka!
När de väl fått ut den hittade jag en till minst lika stor här inne igen som satt på min lampa.
Sam kunde inte fånga den så nu har den gömt sig under min säng och det känns allt annat än bra :(

Tydligen är detta något jag måste vänja mig vid då spindlarna tycks flytta inomhus på hösten/vintern.
Hur ska det gå med min spindelfobi?!
Dom är överallt och jag inbillar mig att det känns som att de kryper upp på mig, usch!

Nu ska jag följa barnen till skolan. Hoppas spindeln är borta när jag kommer tillbaks!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0