Nervositet

Jag känner det nu.
Nervositeten börjar krypa närmre och jag kan inte springa ifrån den.
Jag avskyr att vara nervös för man vet aldrig hur man ska hantera nervositet.
Det är lättare sagt än gjort att försöka behålla lugnet.

Jag ska flytta för första gången i mitt liv.
Jag ska flyga flygplan för andra gången i mitt liv.
Jag ska bosätta mig i en för tillfället helt främmande familj.
Behålla lugnet var det ja? Yeah, right.

På lördag är det jag som inleder mitt liv som au pair i England!



Kommentarer
L o t t i i i z z

Hej :) Har lösenordsskyddat min blogg. Vill hålla den lite mer privat en tag framöver. Har du någon mejl så kan jag skicka lösenordet till dig? Du kan ju svara i detta inlägget så kan jag kolla det sen.



KRAM

2010-09-09 @ 23:16:47
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0