Mitt äventyr kan börja!

Resan gick bra och jag kom fram till slut.
Jag tror inte att jag kunde fått en bättre start med familjen, dom är underbara!
Barnen är som magneter efter mig så jag lär ha att göra framöver.
Nu ska vi åka ut en sväng och besöka Bristol, en storstad i närheten av vart jag numera bor.
För övrigt bor jag mitt ute på landet och har hagar fulla av får en meter ifrån huset, galet!
Det är verkligen som man ser på "Hem till gården". Höga kullar, berg, hagar med kossor och får.
Men en sak är säker - inget slår utsiken från deras trädgård! :)



Kommentarer
Emilia

Roligt att du kom fram ordentligt :D Bagaget försvann inte i mellanlandningen heller antar jag? PUSSSSSS

2010-09-11 @ 18:25:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0