England dag 2

Idag har vi varit och storhandlat och en sak är säker - engelsmän kan inte packa upp varor på ett rullband.
Det byggdes minst sagt höga torn på rullbanden och jag tyckte synd om kassörskorna!
Dessutom satt kassörskorna och delade ut plastpåsar till kunderna så det var inget man köpte själv.
Därefter åkte vi hem igen och jag lekte lite med barnen innan det var dags för lunch. 
Vi fick även ett kort besök av deras faster Vicky som vi ska bo hos i London under barnens höstlov i oktober.
Efter lunch promenade vi i det underbara vädret (det är sommar här) och de visade mig runt i den mysiga byn. 
Ikväll var jag och Louisa (mamman) med barnen till badhuset och kollade på när de hade sina simlektioner.
Nu har vi nyligen ätit peperonipizza som är Sam´s favoritmat så han är mätt och belåten :)

Nu ska jag lägga mig och zappa framför tv:n innan jag slocknar.
Imorgon blir det att gå upp i tid och följa barnen till skolan för första gången.



Kommentarer
Ännie

Ikväll blir det du och jag på SKYPE!! LÖV DIG

2010-09-13 @ 11:35:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0