Dålig start på dagen

Det här är verkligen sinnessjukt, känns som jag lever i en skräckfilm, dessvärre är det på riktigt.
Vaknade i morse av att jag kunde höra något springa runt i rummet.
Först blev jag panikslagen och trodde det var en råtta som kommit in.
Men det var värre. När jag tände lampan såg jag den största spindeln jag sett springa runt på lampan.
Jag flög upp ur sängen, sprang för att hämta min sko så jag kunde döda den men då var den borta.
Jag är övertygad om att den ligger under min säng men jag vågar inte kolla själv.
Sam försökte hjälpa mig att hitta den innan vi gick till skolan förut men han såg den inte.
Varför händer det här mig? Mark trodde att jag skojade när jag berättade om det i morse.
Han tror att alla spindlarna kommer från garaget. Kul att jag bor vägg i vägg med det då. NOT!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0