Dag 1 England

Dagen har minst sagt gått undan och nu är jag hur trött som helst!
Tillägnade eftermiddagen åt att lära känna familjen lite bättre, särskilt barnen.
Var ute i trädgården och lekte och jag vet inte hur många gånger jag hört "Marianne, Marianne!" idag.
Men så är det när båda sötnosarna vill ha ens uppmärksamhet.
Det känns i alla fall väldigt skönt att de redan verkar tycka om mig så mycket :)

Ikväll har vi varit i Bristol. Gick runt och kikade lite i det stora köpcentret, det var hur fint som helst!
Därefter åt vi god mat på ett mysigt ställe som heter Giraff.
Lite roligt när servitören kollade på mig och sa:
 "I don´t recognize your accent, you can´t be from Bristol?" (med världens dialekt).
Han fick minsann sin förklaring när jag sa att jag kom från Sweden.

Nu blir det Skype för fulla muggar innan jag slocknar!

Mina goingar Sam och Ava :)



Kommentarer
erika

Vilka goingar:)

2010-09-11 @ 23:47:20
URL: http://similarsis.blogg.se/
ekaka

By the way, SNYGG HEADERRRRRRR!!!!!

2010-09-11 @ 23:48:03
URL: http://similarsis.blogg.se/
Hannisen

Skönt att du fått en sådan bra start! Herregud, barnen var super söta! :)



Kram på dig Ängel! <3

2010-09-12 @ 10:58:06
SUsanna

Gud sicka gosiga ungar! Ta hand om dig. puss

2010-09-12 @ 17:33:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0