6 månader

Jag kan inte förstå. Jag vill inte förstå.
Idag har jag varit utan dig ett halvår.

Det är ett halvår sedan jag sa hej då till dig.
Det var den värsta dagen i mitt liv.
Aldrig har jag haft så ont i hjärtat som då.

Idag gör det minst lika ont för det läker inte.
Tiden läker inte alla sår som folk inbillar sig.
Man kanske lär sig leva med det men inte mer än så.

Jag vet inte hur mycket jag gråtit de senaste sex månaderna.
Jag har gråtit och skrikit i kudden, för dig.
Jag vet att du vill att jag ska vara glad men det är svårt utan dig.
Du var min glädjespridare, mitt älskade hjärta.
Du var allt och lite till, Nikita ♥



Kommentarer
JESSI FOX

usch jag vill inte tänka på dagen roxy försvinner... varför gick hon bort??

2010-09-08 @ 11:34:46
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Emilia

Haha "den andra" har städat mer än mig hittills så nu var det min tur ;)

2010-09-08 @ 17:54:18
URL: http://eamilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0