The mean barbie

Ikväll körde jag och Louisa två pass i rad på gymmet för att slippa vänta på min introduktion som jag skulle ha 20.00.
Första passet gick fint, vi körde body conditioning. Efteråt skulle vi ha step up vilket jag egentligen hatar.
Givetvis hade vi samma instruktör som på det första passet. Människan går inte att förklara i ord.
Hon är 50+, har slimmad kropp, platinablont hår och springer runt i korta toppar och kjolar så hon blottar det mesta.
På det har hon tofsar i håret som inte ens Louisa skulle sätta i Ava´s hår.
Hennes gälla röst skär i öronen när hon skriker "Come on, can you feel it, woooooooh!" Döda mig.
Som sagt, jag kan inte förklara henne i ord men hon är mördarinstruktören och the mean barbie som vi döpt henne till.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0