Ledsamt

Igår var en ledsam dag. Mikaela har bestämt sig för att avsluta sitt au pair-liv.
Vi kommer åka hem samma dag, 17 december. Skillnaden är att jag kommer tillbaka igen, inte hon.
Vi åkte hit tillsammans den 11 september med höga förväntningar blandat med nervositet.
Tyvärr känns det inte lika rätt för henne som det gör för mig vilket känns jättetråkigt.
På den här korta tiden har vi haft så roligt tillsammans och det kommer bli tomt utan dig.
Men fram till den 17 december ska vi hitta på massor av skoj!

Jag kommer sakna dig och våra galna påhitt



Kommentarer
mikaela

Aaah, vad fint ! du vet att jag kommer sakna det också, våra helger ! :) <3

2010-10-17 @ 00:36:56
URL: http://livefromengland.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0