Nio veckor

Idag har jag bott i England i hela nio veckor.
Tänkte sammanfatta lite av allt som hänt hitills.

Vecka 1

Hade drink-kväll med Mikaela på Coal i Bristol.



Vecka 2

En dag på zoo med Louisa och barnen + utgång i Bristol med Mikaela.




Vecka 3

Var sjuk hela veckan så ingenting särskilt hände.



Vecka 4

Började ta ridlektioner + firade en månad i Southampton med Mikaela. Helt klart galnaste kvällen!



Vecka 5

Var på au pair-träff i Bath och träffade Regina.



Vecka 6

Jag njöt av mina morgonpromenader i det underbara vädret.




Vecka 7

Jag blev med bil + besökte London med familjen + firade Halloween med Mikaela.




Vecka 8

Fredde kom äntligen och vi besökte bland annat London.




Vecka 9

Fredde åkte hem och igår var jag på Carnival i Wells med några andra svenska au pairer.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0