I hate Domino!

Ava befinner sig på sjukhuset eftersom hon förmodligen stukade armen när hon ramlade i skolan idag.
Med andra ord har jag bara Sam att sysselsätta just nu men det är nog med jobb!
Han fick för sig att vi skulle spela Domino vilket gick sådär.
Så fort vi byggt en bra bit rasade det ihop och till slut blev jag less.
Försökte dölja min frustration, gjorde en sån där typisk Marre-är-ledsen-min och sa bestämt som ett litet barn:
"I hate Domino!"
Vid det tillfället var det Sam som betedde sig vuxet.
Jag erkänner: Barnet finns kvar i mig.

 

En typisk Marre-är-ledsen-min.
Detta var när ingen buss kom och jag och Mikaela skulle till Bristol och festa loss.
Det löste sig dock när vi fick lift av en trevlig man.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0