Härlig känsla

Det gick bra på gymmet, det var skönt att känna hur det sög i benen på spinningen.
Jag har saknat det! Gick ju på mycket spinning när jag bodde hemma i Sverige.
Efteråt körde vi mage, jävlar vad det gjorde ont i de stackars få magmusklerna jag har.
Men så värt det! Det är en härlig känsla som infinner sig efter varje gång man tränat.
Jag kände mig på så bra humör när jag körde hem från gymmet i mörkret med dunkande musik.
Måste erkänna att jag blivit riktigt självsäker i vänstertrafiken, jag flyger fram på vägarna.
Känns nästan likadant som när jag körde hemma. Tur att inte Mark och Lou inser hur fort det går.
Kan ju säga att det går något fortare för mig att köra hem från gymmet än när Lou kör.
Men det är vi tysta om...



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0