Ord kan inte beskriva

Jag kan inte sluta tänka på dig, mitt hjärta. Det spelar ingen roll vad jag gör eller vart jag är.
Du finns alltid med mig.
Det är omöjligt att släppa taget, du kommer alltid finnas längst in i hjärtat, där du hör hemma.
Om jag bara kunde få ha dig i min famn nu som förut, den gamla goda tiden.
En sak är säker - det fanns ingen som dig. Du var unik och ord kan inte beskriva dig, min älskade Nikita.
Inga tårar får tillbaka dig ändå rinner de nedför mina kinder. Om jag bara kunde få krama om dig igen.
Att säga hej då till dig var det jobbigaste jag någonsin varit med om.
Du var en mamma, en syster, en vän, en familjemedlem och du är och kommer alltid vara mitt älskade hjärta

70 dagar utan dig och smärtan släpper inte...



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0