Tävlingsmänniska

Har precis sett på Mästarnas Mästare, älskar programmet!
Jag var så inne i det förut att jag satt och hoppade och skrek i soffan.
Mamma bara kollade på mig och skrattade. Men vad ska man säga?
Är man tävlingsmänniska så är man vilket jag alltid varit!

Minns alla underbara friidrottstävlingar. Det fanns bara en sak i skallen - vinna!
Det var en fantastisk tid och jag är stolt över mina prestationer.
Idag ångrar jag att jag slutade men fotbollen tog för mycket tid.

Idag ser det ut på samma sätt fast fortfarande inom fotbollen.
Det finns bara en sak i skallen - vinna och de flesta medel är tillåtna!

                                            Är du en tävlingsmänniska? 







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0