Sammanfattning av kvällen

Bussresan ner var sjukt kul och ett tips - hinka inte i er öl när ni sitter stilla på en buss.
Däremot var vi inte särskilt stilla utan sprang fram och tillbaka in och ut från toaletten hela tiden.
Till slut blev det lite väl vingligt och både jag och Hanna höll på att ramla ett antal gånger.
Bäst var nog när bussen svängde lite väl hårt och man hör hur Hanna ramlar inne på toan.
Som jag skrattade och självklart händer samma sak mig också kort därefter. Nog om bussresan!

Hakade på en kille vi träffade på bussen till ett ställe (minns inte vad det hette).
Satt där en stund, drack en riktigt god drink och gick vidare en stund senare.
På vägen träffade vi ett gäng trevliga grabbar som vi följde med, vi hamnade på Parken.
Där spenderade vi resten av kvällen och hade riktigt trevligt.
Snacka om att jag och Hanna shakade loss när de öppnade dansgolvet!  
Lite roligt när en kille frågade vilket land jag egentligen kom ifrån. Jag sa: "Va, vad menar du?"
Minns inte riktigt svaret men kommer ihåg att han syftade på hur jag shakade rumpan.
Haha, antar att man ska ta det som en komplimang ;) 

Efter att ha dissat en kille som ville ha med mig hem avrundade vi kvällen på donken.
Blev en lite lugnare hemresa, däckade och sov nästan hela vägen hem.

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0