Sommaren 2010

Här kommer en liten sammanfattning av min fantastiska sommar 2010!

JUNI



Jag och Erika spenderade några otroligt härliga sommardagar på Knorren.



Jag tog studenten och hade världens bästa dygn!



Jag gick med August på balen och kände mig som en prinsessa hela kvällen.



Spenderade några mysiga dagar i Östersund hos broder Pelle.



Firade midsommar hos faster och hade jättetrevligt.

JULI



Besökte Gardis för att sola och bada med Hanna.

 

Njöt av några riktigt stekheta dagar ute i stugan.



Pelle och Tyson hälsade på några dagar och vi hittade på mycket skoj, besökte bland annat Skara Sommarland.



Var på Fallens dagar med bland annat min going Erika.



Spenderade 10 underbara dagar i Östersund och festade galet mycket, Chocolate and Snowfling körde på!

AUGUSTI



Passade på att sola ute i stugan de sista soltimmarna. 



Fikade på strandgatan med tjejerna och sa hej då eftersom vi alla ska ut på olika äventyr.



Fick besök av farbror Ronny och Anette i stugan, vi spelade kubb och hade trevligt.



Hade en underbar vecka med Fredde när han var här och hälsade på.



Jag och mamma hälsade på min älskade mormor ett par dagar.




Kommentarer
SOFIAS

fina bilder! ha en fin dag!

2010-08-28 @ 13:17:36
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
erikakakakaka

Ser ut som en hyfsat skön sommar ju:) trots en massa molnigheter osv. Friskis var awesomeeeeeeee! Längtar till lördag nu=) En vecka kvar!

2010-08-28 @ 13:38:22
URL: http://similarsis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0