Tankeställare

Nu har jag kommit hem igen!
Lämnade Östersund i tisdags och åkte till mormor i Värmland och kom hem därifrån nyss.
På vägen hem möttes vi av en otäck bilolycka i Brålanda.

En stor lastbil hade krockat med en personbil och först såg vi bara den stora lastbilen i ena diket.
När vi vände oss om mot andra sidan såg vi det mest fasansfulla jag sett.
En helt förstörd bil men värst av allt - vi såg den döda föraren och hans armar hängde utanför.
Jag hamnade i chocktillstånd, det var så fruktansvärt hemskt och kändes overkligt!
Vi kom alltså bara någon minut efter det inträffade och innan räddningstjänsten hann komma dit.

Jag kan fortfarande inte få bilden ur huvudet.
Det gav verkligen en ordentlig tankeställare.








Kommentarer
Casandra

Tacktack :) Ja, jag hade det superbra! Helt fantastiskt.

2010-04-07 @ 17:08:57
URL: http://cazsie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0