Dödsolycka på E45

GÖBYN

En personbil och en lastbil frontalkrockade vid halv fyratiden på E45 vid Göbyn, söder om Erikstad. Föraren till personbilen dog vid kollisionen.

Relaterat

Lastbilschauffören fördes chockad till sjukhus, men uppges ha klarat sig utan fysiska skador.
Vägsträckan är olycksdrabbad, och flera olyckor har skett där, senast under påskhelgen.
Inga vittnen fanns till krocken och orsaken till olyckan utreds nu av polisen.


Här är olyckan jag skrev om tidigare idag när vi kommit hem.
Vi åkte alltså förbi någon minut efter den inträffat och jag såg den döda föraren i bilen.
Det var fruktansvärt! Utifrån vad jag såg befarar jag att det var en ung kille.
Kunde inte låta bli att tänka på händelsen när jag körde bil förut.
Det kan hända vem som helst, när som helst.











Kommentarer
Kajsa

Fy vad hemskt.. :( Stackars dig.



Kanske bara jagb som har svårt för de, men förstår inte att bilarna kan bli så skrot. Tycker det är svårt att förstå.

Speciellt när vissa kliver ut helt levande ur en bil som ser värre ut än den. Otroligt..

2010-04-08 @ 01:05:41
URL: http://sheeskake.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0