Gymnasiemässan

Jag har ont i mina ben och fötter, är trött i huvudet och trött på min egna röst.
Har varit på gymnasiemässan och gjort reklam för Medie-programmet för massa nior.
Man känner sig som en jobbig telefonförsäljare! Men lyckades fånga mängder i alla fall :)
"Hej! Intresserad av Media?" har jag, Schöttan och Emilia sagt i mun på varandra hela dagen.
Snacka om att det är uttjatat. Schöttan lyckades ju som vanligt få till en dum kommentar.
En tjej frågade: "Vad får man göra där då?" och Schöttan svarade snabbt och bestämt:
"Vi kommunicerar!".
Jag och Emilia höll på att bryta ihop, vilket säljargument liksom, haha!

Skönt att ha det överstökat nu i alla fall, tycker jag gjorde en bra insats för vårat program!
Träffade även min gamla mentor, hon var så stolt över mig för att jag jobbar på tidningen ttela.
Så roligt när man får så fina komplimanger om hur duktig man är :)
Det är bara att suga åt sig!

Nu ska jag duscha och packa inför resan till Östersund.

                                             Ha det bra så länge, kära läsare! ♥








Kommentarer
Beatrice Jakobsson [foto]

sv: visst är det :D!

2009-10-22 @ 13:14:33
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0