Textkommunikation

Har lektion med Lena nu, för tillfället sysslar vi med lyrik.
Nu har jag precis skrivit klart två dikter som är baserade på min novell.
Snart ska vi börja med dramatik, ser fram emot att ta fram min drama-queen!
På tal om drama har mina tankar om utbildning börjat gå åt ett annat håll.
Jag funderar starkt på dramapedagog! Men tankarna hinner ändras många gånger om.

Snart ska vi iväg och träffa pensionärer eftersom vi ska göra en tidning för denna målgrupp.
Det kan nog bli en utmaning! Inte varje dag man sitter och skriver för gamlingar.

Nu måste jag sluta, dags för dramatik!

                                                  Ha en bra dag, kära läsare!



Kommentarer
Qb

Tack :)

2009-11-17 @ 11:35:28
URL: http://angelacaroline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0