Sista nationella provet

Imorgon har vi vårat allra sista nationella prov, skriftligt i svenska.
Jag ska se till att det bli det bästa jag någonsin skrivit, åtminstone satsa på det! 
Temat är "Relationer och starka band", något som passar mig utmärkt!
När jag höll mitt tal blev det väldigt känsloladdat men ack så äkta.
Det var tillägnat mina bröder och kom rakt från hjärtat.

Jag har lite svårt att förstå det, att halva trean redan passerat.
Ångesten över vad jag ska göra efter gymnasiet kryper närmre. Jag är rädd att jag hamnar fel.
Det finns så mycket att välja bland men frågan är egentligen, vad vill jag?
Just nu önskar jag att jag kunde "Ta en dag i taget" som jag brukar säga men det är svårt nu.

Ville bara skriva av mig lite, ska fortsätta förbereda mig inför imorgon.
Jag ska bara lyckas, ingenting annat existerar!

                                                         Ha en trevlig kväll, kära läsare!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0