Sista nationella provet avklarat

Efter att ha suttit och skrivit i tre timmar känner jag mig ganska nöjd.
Däremot hade jag hoppats på bättre ämnen. Bara att välja ett ämne tog tid!
Till slut valde jag att skriva en essä om ensamhet. Hoppas på bra resultat!
Skönt att ha det avklarat nu i alla fall.

Snart ska jag iväg och intervjua en kille angående praktikplatser.
Har egentligen ingen lust men måste verkligen få det gjort nu!

Ikväll ska jag på ttela-möte och efter det blir det träning.
Fullt upp as usual! 

                                        Hoppas ni har en bra dag, kära läsare!




Kommentarer
simone

sV: TACK! hoppas du får en kanondag du med :D

2009-11-18 @ 14:46:36
URL: http://fattybom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0