Marre - Partypinglan

Måste säga att det var en ganska annorlunda intervju jag var på tidigare.
Två trevliga och pratglada killar, och vilken dialekt! En av dem var norrlänning, från Umeå.
Sjukt mysig dialekt enligt mig! Däremot gillade han inte våran fast det kan jag förstå.

Efter att ha pratat med dom på ett café gick vi vidare för att få en bra bild.
Plötsligt säger norrlänningen: "Du är en sån där som bara festar". Haha, whaat?
Snacka om fördomar, bara för att man är blond och glad i alkohol?
Haha, det visade sig i alla fall att det var ett försök att flirta med mig och vilken charmknutte.
Jag måste sluta "falla" för norrlänningar.
Jag fick i alla fall smeknamnet "Partypinglan", det tyckte dom passade bra in på mig.
Och jag skulle vara ute på ett seriöst jobb? Kändes inte riktigt så.





Kommentarer
Diana

checka in på min blogg! :D

läs o komentera!

ha en bra dag

kram!

2009-11-18 @ 17:32:16
URL: http://mizzdii.blogg.se/
Jävla norrlänning

Du trodde du kunde gömma dig för en "Norrländsk charmknutte".

2009-11-19 @ 01:30:40
Jävla norrlänning

Du trodde du kunde gömma dig från en "Norrländsk charmknutte" (Enligt din rosa blogg)

2009-11-19 @ 01:34:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0