Måndag

Som vanligt är det lika dystert och mörkt ute. Blir trött bara av att titta ut genom fönstret. 
Jag längtar efter snön, men någon riktig vinter får man ändå aldrig uppleva här nere. Tragiskt.
Men nu var det inte direkt någon väderleksrapport jag skulle skriva om.

Dagen har gått fort men än är den inte slut. Har massor att göra innan det är dags att sova.
Håller för tillfället på med en ny krönika till projektbloggen.
Schöttan påminde mig om det idag i skolan och tyckte att det var hög tid att jag skulle uppdatera den eftersom det tydligen är en av höjdpunkterna i hennes liv, haha!
Denna veckans ämne blir våldtäktsmän och pedofiler. Låter det intressant?
Jag länkar till bloggen när jag publicerat krönikan!
Förresten, ni kan lika gärna kika in nu också och kommentera det tidigare materialet :)


Om en stund ska jag på teaterlektion och efter det blir det fotbollsträning.
Men nu måste jag fortsätta med krönikan, Jan väntar nog på material från mig...

                                    Hoppas ni har en bra dag, kära läsare! ♥






Kommentarer
erika.

a, visst va de!=D

2009-11-16 @ 15:57:25
URL: http://similarsis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0