Lyckad guldkväll

Först var vi på Älvhögsborg och körde ett danspass och step up-pass.
Är förvånad över att jag inte har träningsvärk idag.
Haha, koordinationen på oss fotbollsspelare är inte den bästa, det märktes klart och tydligt.
Men viktigast av allt - vi bjöd på oss själva!

 

Efter aktiviteterna skyndade vi oss att göra oss guldiga och glittriga.
Jag var tydligen inte bara en utav de guldigaste utan också en utav de fullaste.
Stress drack upp all alkohol jag hade med mig innan vi började gå bort mot Villa Stranna.
Ska bli intressant att se när Annie lägger upp videoinlägget som hon filmade igår kväll, haha!

När vi väl kom till Villa Stranna skulle alla beställa vad man ville ha och dricka.
Eftersom laget består av mycket blandade åldrar, tror yngsta är 15 och äldsta kanske 40. 
När servitrisen tagit beställning av de yngre som beställde cider frågade hon inte om leg. 
När hon väl kom till mig fick jag beslutsångest och frågade vad det fanns att välja bland.
Efter många om och men bestämde jag mig för en cider som alla andra men hon insisterade om att få se mitt leg först. Pinsamt! Men som sagt - det gäller att bjuda på sig själv!

Förhoppningsvis får jag min usb-sladd till kameran imorgon så jag kan lägga upp bilderna.

                                  Ha en bra söndag, kära läsare!



Kommentarer
Anonym

allt bra?

2009-11-08 @ 16:23:23
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Ida

bra helg:D

2009-11-08 @ 19:35:51
URL: http://thoursie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0