Säger hej då för ett tag

Snart, snart, snart anländer min fransyska!
Om två timmar ska jag till skolan men först - handla!
Vad önskar man sig om man kommer till Sverige från Frankrike?
Vad äter dem där förresten? Äh, hon får äta hederlig, svensk husmanskost, haha!
Har en känsla av att de har en väldigt onyttiga matvanor. 
Älskar dom inte choklad och croissanter och sånt? 
Blir det kris kan hon få äta mina chokladpuffar till frukost för jag vill inte ha dom. 

Nej, dags att ta till sig av Emilias ständiga ord: "Det löser sig!"

Jag lovar att blogga så fort det blir lite tid över!
Någon gång måste man väl få vara ensam? 

                       

                                             Så exalterad är jag för tillfället!



 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0