Tisdag

Denna avskyvärda dag som brukar kännas som en evighet.
Men inte idag för vi slutade tidigt och vädret är underbart!
Hade nationellt prov i engelska i morse och vi skulle skriva uppsats om jämlikhet mellan män och kvinnor i dagens samhälle, det vill säga, ingen. Får väl se vad resultatet blir längre fram.

När vi slutat åkte jag hem till älskling och nu känns det som jag suttit här för mig själv hur länge som helst. Killar borde lära sig att träna snabbare för vi tjejer har inte särskilt bra tålamod, åtminstone inte jag. Försökte sysselsätta mig med att plugga körkortsteori men fastnade framför datorn istället men ska väl fortsätta snart.

Förresten var vi och såg Carl-Einar Häckner igår och som vi skrattade! Syftet var att varna ungdomar för klamydia genom att använda kondom men hallå, dags att informera om sådant när man är 18? Hur som helst var det underhållande och vi slapp ha lektion så man ska inte klaga!

Nej, nu väntar böckerna på mig.

Ha det bra, kära läsare! 







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0