Thank God it´s Friday!

Morgonen inleddes som vanligt med engelska, förberedelser inför nationella provet som jag och Schöttan alltid ser till att skratta bort. Allt för att tränga bort det hemska faktum att det snart är dags och att det kommer bli svårt! Så idag klargjorde jag för min engelskalärare Christina att om det mot förmodan skulle råka gå åt helvete på nationella provet är det Schöttans fel som alltid lyckats distrahera mig på lektionerna, så det så!

För att utnyttja den långa håltimman åkte jag ut till Överby och gick ett varv, plånboken blev av med några sedlar ganska fort. Men så kan det gå!

Nu sitter jag och inväntar nästa lektion som även är den sista på fredagarna, textkommunikation. Idag ska jag skriva klart mitt reportage och eftersom jag redan kommit så långt lutar det åt att jag får sluta tidigt idag, jippie!
Ikväll kommer broder Olov hem så jag kanske skulle ta och göra en ansträngning att åka hem och städa lite sen. Duktiga jag!

Ha en trevlig fredag, kära läsare!



Kommentarer
JENNNA

tack sötaste marran! :D

ha en superhelg !

2009-04-17 @ 15:12:15
URL: http://gucciime.blogg.se/
Em

Tack! Och ja, det har det verkligen gjort. Ett tecken på att har har lyckats. Och det är underbrt att se. Vi satte ner foten och nu spinner vi vidare på det och jag hoppas att många fler hänger på :)

2009-04-17 @ 15:51:00
URL: http://emelojs.blogg.se/
L o t t i i i z z

Desamma snäckan :D Hoppas att allt e fint med dig? KRAM

2009-04-17 @ 19:05:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Emelie

Hallå! haha ja om det ens kan räknas som färg men liiiiiite liiiite lite syns det om man står i rätt ljus och drar lite i linnet;) haha jobbar strax, sitter och väntar ut de sista minutrarna innan jag går till jobbet. Sen ikväll har jag inte planerat in mycket än, återstår att se;)själva? kram

2009-04-18 @ 08:24:04
matilda

men idag är det tyvärr söndag...

2009-04-19 @ 12:20:02
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Emelie

Hoppas ni hade en trevlig kväll nu då? :) Vi får styra upp lite buzz igen någon kväll. Kram

2009-04-19 @ 21:06:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0