En helt vanlig torsdag...

som bland annat bestått av skola, shopping på håltimman, ännu mer skola, hem och sen jobb.
Eftersom vårt kära SIBA-hus har 20-årsjubileum är det massa rea i alla affärerna.
Självklart passade jag på att fynda! Bästa fyndet idag blev ett par skor (jag vet, jag är skoberoende), men dom är bara så snygga! Dock har jag inte kommit på något särskilt bra tillfälle jag kan använda dem på, det är inte direkt några skor jag skulla använda till vardags och att ha dem på fest är som att be om att få hamna på sjukhus, haha!
Skämt åsido men att springa runt i höga klackar när man är full är inte att rekommendera.
Ändå funderar jag på att inviga skorna imorgon då det är party! I´m just crazy...
Klockan tickar, dags att gå och lägga sig!
Förkylningen har inte gått över än så det blir inte mycket till uppesittarkväll.

 


God natt, kära läsare!



Kommentarer
Bea

Tack gumman:)Har inte vart i skolan idag så jag längtar till måndag då ska jag spana;) Hur går det med dig? Du måste komma förbi på en kopp kaffe snart:) kram

2009-04-23 @ 23:50:28
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Bea

Ja jag är bara i skolan några dagar i veckan så har rätt mkt fritid. Jag kan ju hjälpa dig med kompendiet så gått det går :) Har ju också genomgått det helvetet, och tror att jag har mitt gamla här någonstans :D

2009-04-24 @ 12:08:39
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Sofia

Va så lite så :)



En liten lista på dansfilmer till dig:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

Make It Happen

2009-04-24 @ 17:24:25
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Emelie

Får bli söndagsfilmen imorgon då, den där molly eller vad den nu kallades;) Ang det där med att jag blivit spådd var inte så läskigt som också jag trodde, alltså hon satt liksom inte med meterlånga naglar, krimskrams överallt och rött lockit hår som räckte till oändligheten..haha hon var snarare som vilken kvinna som helst, en mamma på snart 50 med en toffs mitt på huvudet. Och hon pratade mer om sånt som kanske hänt i livet. kände av mig och förutspådde lite "lyckliga" saker. Inget om hur hon ser att man dör och så. men visst var detlite typ rriterande att någon kunde sitta och säga hur man kände och så..men det stämde. sjukt nog:P Vad ska du göra i fiiiina vädret?kram

2009-04-25 @ 09:06:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0