Vi hade i alla fall tur med vädret!

Kom hem från orienteringen för snart en timme sedan. Det var nog den största skogen jag varit i på väldigt länge, trodde aldrig vi skulle hitta ut igen. Det hade vi väl aldrig gjort heller om inte Hanna kände till skogen så väl. I helhet tycker jag ändå att det gick helt okej, vi tog 25 av 30 kontroller, måste ju helt klart ses som Godkänt. Jag kände hur humöret började sänkas efter vi tagit ungefär hälften av kontrollerna, jag ville bara ur den jävla skogen. Haha det fick mig att tänka på när vi hela tiden träffade på Elvira, Jossan och Mima mitt inne i skogen ett antal gånger och alla sprang och svor bland träsk och stockar, "JÄVLA SKOG!"
Men för att inte ge upp alltför lätt försökte jag tänka positivt, "det är förmodligen sista gången i mitt liv jag orienterar" och "vi hade i alla fall tur med vädret!" Nu måste jag plugga.
 

Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer
Lottiiizz

Vilken tur att ni hade bra väder :) Kommer ihåg när vi fick orientera i spöregn.. ingen hit direkt. Allt bra annars?

2008-09-24 @ 17:36:49
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0