Hallå folket!

Hej på er! Har håltimma as usual så jag är hemma en stund. Sen har jag bara svenska och mentorstid kvar. Vi ska tydligen ha klassråd, haha vilket skämt. Ni skulle se våra så kallade "klassråd". Blir aldrig något av det, ingen är engagerad för fem öre och det slutar med att mentorerna blir sura för att vi aldrig kommer med något så då måste man visa sig duktig och komma med någon åsikt. Var till och med världens tjafs för att överhuvudtaget få ihop två klassrepresentanter. Hur som helst. Hade andra delen (hörförståelse) på det engelska nationella provet idag. Gick åt helvete! (Tror jag). Men men, kursen har knappt börjat så det är nog lugnt. Mycket skolsnack nu märker jag, men har inte så mycket annat att komma med för tillfället. Efter skolan blir det definitivt filmtajm! Först och främst måste jag bara se Prison Break som jag inte hann se igår, sen blir det nog "Alvin & gänget" och "Shrek 3". Haha kör på animerat idag, kan vara ganska sött det med ;) Ha en bra dag så hörs vi senare!

 

 


Kommentarer
Jonna

Jobbar på Bb/gyn ;) dudå?

2008-09-04 @ 21:48:57
URL: http://jth.blogg.se/
Jonna

Godmorgon=) ok. trivs du? kram

2008-09-05 @ 06:53:47
URL: http://jth.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0