Sömnsvårigheter

Det är precis vad jag lider av just nu. Den här natten har rent ut sagt varit outhärdlig! Vet inte hur många gånger jag vaknat, gått upp, försökt somna om, men förgäves. Så ligger man bara där och stirrar in i väggen, funderar på om man kan smsa någon eller om det är försent. Jag börjar tro att mitt undermedvetna spelar mig ett spratt, för jag har sådana konstiga drömmar som verkligen skulle kunna hända, men som jag inte vill ska hända. Det går inte riktigt att förklara men.. På helgen när man väl ska kunna sova ut ordentligt också. Blir så trött på det! Ska återgå till sängen och försöka vila en stund till innan jag ska ut och övningsköra i alla fall så jag inte somnar framför ratten, skulle ju vara olyckligt. Hoppas ni sover/sovit gott!





Kommentarer
nmilla

Hoppas du får sova bättre inatt :)

2008-09-07 @ 10:13:29
URL: http://doden.blogg.se/
Anonym

Söt bild på dig :)

2008-09-09 @ 20:22:26
URL: http://blondis81.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0