Så var det måndag igen

Idag tog det emot att ta sig upp ur sin varma säng. Blev inte direkt på bättre humör när jag kom ut och såg att det var det sämsta fotovädret någonsin för våra små lådkameror. Och humöret sänktes efter varje framkallning i mörkrummet, det var riktigt svårt att få till ett bra kort idag, näst intill omöjligt! Till slut satte jag mig på en bänk, riktade lådkameran mot mig och satt stilla i 10 minuter för att få så bra skärpa och ljus som möjligt. Och ja, den bilden fick det också bli efter många om och men. Skönt att vara hemma igen! Nu har jag håltimma till 13.30 om jag minns rätt. Sen har jag bara Historia och Psykologi kvar för idag, och imorgon har vi studiedag. Dom kunde inte valt en bättre dag! :) Nu ska jag ta och få i mig lite lunch innan jag ska iväg igen.

Ha en bra dag så hörs vi senare!




Kommentarer
Blondinen Sanna A

Sv: Mmm.. Men på inlägget så lät det som att jag hade super breda men det har jag inte =P Dock vldigt känsliga.



Har du haft en bra dag?



Kram Sanna A

2008-09-08 @ 17:30:19
URL: http://sannornas.blogg.se/
Blondinen Sanna A

Sv: Jag har varit i stallet hos frissan och gett mig in på att städa men har inte kommit så långt, tycker att det ärså tråkigt..



Kram Sanna A

2008-09-08 @ 17:52:43
URL: http://sannornas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0