Raggningstips!

Se hit alla blyga flickor och pojkar för här får ni raggningstips! Känner du att du misslyckades med detta i somras så är det bara att ta dig i kragen nu om du ska finna någon myskamrat till den kalla hösten. För det första, varför vara blyg? Vad vinner man på det här i livet? Just det. Ingenting! Livet är för kort för att man ska gå runt och vara blyg dag ut och dag in och på alla de mest opassande tillfällen som kan inträffa. Ser du en snygg tjej/kille, ta dig då mod att uppmuntra personen för det! Svenskar alltså... Detta är förmodligen vår brist. Ragga! Aldrig varit utomlands men har ju hört att dom bara sliter tag i en där nere och överflödar en med komplimanger. Okej, det finns gränser för det också. Har själv varit med om en pinsam upplevelse när jag var på fotbollscup i Danmark för två år sedan. Jag och två kompisar träffade på ett gäng från Liverpool, sköna grabbar. Hur som helst så var vi med dom ett tag och en kväll träffade vi dom på tivolit Bakken. Vi stod och snackade med dom och plötsligt vräker en av killarna (som spanat in mig tidigare) ur sig: "Can you do a blowjob?" Skratta på ni! Men vid detta tillfälle visste varken jag eller min kompis som stod där med mig vad blowjob betydde på engelska så jag stod där som ett frågetecken och upprepade "What?" ett antal gånger. Till slut ryckte jag på axlarna och sa något som "Whatever" för mig själv. Plötsligt drog killen tag i mig och ville att jag skulle följa med en bit bort. Jag förstod ingenting och sa typ "Where are we going?" Han: "But you said..." och då ser jag hur alla hans kompisar står och skrattar åt oss. Jag gick tillbaka och då dök min kompis Malin upp och jag frågade henne vad det betydde. Hon stirrade på mig först, sen började hon gapskratta och sa "Men fy fan Marre, han ville ju att du skulle suga av honom!" Tror ni jag skämdes vid detta tillfälle? Men nu i efterhand kan jag bara inte sluta skratta åt det och en sak är säker: Jag kommer aldrig glömma vad blowjob betyder! Oj, nu hamnade vi på ett sidospår här... Eftersom detta blev så långt skriver jag ett nytt och kortare så ni orkar läsa vidare :)


Kommentarer
Jennifer

Fin blogg, verkligen!



Ha en fortsatt trevlig kväll! <3

2008-09-10 @ 17:47:05
URL: http://michellejennifer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0