Måndag

Då var det måndag igen, kändes näst intill omöjligt att ta sig upp i morse, men det gick till slut! Morgonen inleddes med fotolektion och man blir ju inte piggare av att stå i ett mörkrum. Nu har jag håltimme så jag är hemma en stund, om en timme ska jag ha historia med P-A, tråkigare lektion får man väl leta efter... Men därefter har jag psykologi vilket jag ser fram emot! :)
Idag måste jag verkligen komma igång med pluggandet, speciellt matten. Så som det ser ut nu blir det en ganska tråkig måndag, men såna dagar måste man också ta sig igenom. Kan ju bara bli roligare nästa dag då :) Nu ska jag plugga lite körkortsteori medan jag har tid över.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Jonna

detsamma gumman! =)

2008-09-15 @ 14:02:10
URL: http://jth.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0