Lyckades hålla nollan!

Haha, det låter som jag spelat en fotbollsmatch men så är inte fallet denna gången. Jag har, för första gången på gymnasiet lyckats hålla 0 % frånvaro under en månads tid, jag är stolt :) Som belöning för detta fick jag ett kinderägg av mina mentorer (en liten tradition vi infört). Så nu när jag bevisat alla att jag faktiskt också kan vara så duktig så kan jag äntligen återgå till mina gamla rutiner, skämt åsido. Nej, nu får jag mig själv att låta som någon slarver som aldrig är i skolan vilket är helt fel. Har bara aldrig haft turen att hålla mig helt frisk förut, men det har det blivit ändring på!
Nu måste jag verkligen plugga vidare om det ska bli någon ordning på allt. Först och främst matteläxan så den blir gjord, sen väntar psykologin. Vill verkligen lyckas på provet för jag är så intresserad av ämnet!

Hoppas ni får en roligare eftermiddag!




Kommentarer
towe

Hoppas kinderägget smakade gott! :)

2008-09-18 @ 17:40:03
URL: http://misstii.blogg.se/
towe

Och förresten, lycka till på provet :)

2008-09-18 @ 18:54:03
URL: http://misstii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0